Демонтаж на алтернатор
- martin7937
- Администратор
- Posts: 236
- Joined: Sun May 13, 2012 7:10 pm
- Contact:
Демонтаж на алтернатор
Много ме изнервя да му се не види, всичко започна да примигва.. Като натоваря инсталацията и умират чистачките, влачат се и т.н.
Струва ми се, че ще видя голям зор с демонтажа на алтернатора, но може би този уикенд ще го разчастя. Някакви съвети или насоки?
Може би ще е най-правилно просто да оставя колата в някой сервиз, за да махнат алтернатора и да го обслужат. Според мен отдавна е за смяна на четки или нещо друго.. Показанията по ръководство за модела са за 14 волта, а при мен без товар е 13.3-13.4. Имам едно съмнение, че заради този проблем се получават гафовете и със смесите, които наблюдавам понякога..
Някой свалял ли си е алтернатора на улицата, без подемник/канал? Инструменти поне имам...
Струва ми се, че ще видя голям зор с демонтажа на алтернатора, но може би този уикенд ще го разчастя. Някакви съвети или насоки?
Може би ще е най-правилно просто да оставя колата в някой сервиз, за да махнат алтернатора и да го обслужат. Според мен отдавна е за смяна на четки или нещо друго.. Показанията по ръководство за модела са за 14 волта, а при мен без товар е 13.3-13.4. Имам едно съмнение, че заради този проблем се получават гафовете и със смесите, които наблюдавам понякога..
Някой свалял ли си е алтернатора на улицата, без подемник/канал? Инструменти поне имам...
Re: Демонтаж на алтернатор
13.3-13.4 - заминал е Марто,за ремонт си.Ако продължиш - скоро и акумулатор.
Ще сваля едни снимки от мероприятието,на което свалях алтернатора на П10ката.
Ще сваля едни снимки от мероприятието,на което свалях алтернатора на П10ката.
- martin7937
- Администратор
- Posts: 236
- Joined: Sun May 13, 2012 7:10 pm
- Contact:
Re: Демонтаж на алтернатор
А беше ли зор? Струва ми се, че е много набутано всичко точно около алтернатора и ще ми се стъжни живота. Все съм правил завряни и забутани неща, ама точно с алтернатора мисля, че ще бера ядове..
пп - акумулаторите ги моря заради усилвателя, който е много грозен откъм товар. Стамен ми беше подарил един капацитатор преди време, с чийто монтаж нещата се подобриха преди време, но все пак...
пп - акумулаторите ги моря заради усилвателя, който е много грозен откъм товар. Стамен ми беше подарил един капацитатор преди време, с чийто монтаж нещата се подобриха преди време, но все пак...
Re: Демонтаж на алтернатор
Беше зор...
Вътре има доста неща,които да му пречат.
Разгледай как са организирани при теб нещата и свали всичко,дето може да се свали и дето пречи.
Ето при мен откъде излиза (единствено !) алтернатора.
На бас,че и при теб ще е така.
Бих ти дал съвет да свалиш направо редиатора,защото аз отчупих малко парче от щуцера на радиатора...,можеше и да е голямо...
Вижда се,че съм свалил скобите на радиатора горе.
Вътре има доста неща,които да му пречат.
Разгледай как са организирани при теб нещата и свали всичко,дето може да се свали и дето пречи.
Ето при мен откъде излиза (единствено !) алтернатора.
На бас,че и при теб ще е така.
Бих ти дал съвет да свалиш направо редиатора,защото аз отчупих малко парче от щуцера на радиатора...,можеше и да е голямо...
Вижда се,че съм свалил скобите на радиатора горе.
- martin7937
- Администратор
- Posts: 236
- Joined: Sun May 13, 2012 7:10 pm
- Contact:
Re: Демонтаж на алтернатор
Адската глупост... Еми така ще е, как да е друго яче, нали и при мен от там студената тръба на климатика...
Само като гледам и започвам да се отказвам. А и не мисля, че е възможно да го пусна надолу, да падне изпод кората някъде...
Тая кола само работа ми намира да му се не види...
Само като гледам и започвам да се отказвам. А и не мисля, че е възможно да го пусна надолу, да падне изпод кората някъде...
Тая кола само работа ми намира да му се не види...
Re: Демонтаж на алтернатор
Надолу - в никакъв случай!
Тръбата леко я буташ колкото е необходимо да излезе...
Оставиш ли я на сервиз и то на човек,дето не е от "нашите" , смятай как ще го извадят!
Ако не си сменявал антифриза - ето ти добър повод !
Тръбата леко я буташ колкото е необходимо да излезе...
Оставиш ли я на сервиз и то на човек,дето не е от "нашите" , смятай как ще го извадят!
Ако не си сменявал антифриза - ето ти добър повод !
- martin7937
- Администратор
- Posts: 236
- Joined: Sun May 13, 2012 7:10 pm
- Contact:
Re: Демонтаж на алтернатор
Нощес поразгледах как стоят нещата при мен. Положението е плачевно..
Надолу няма как, пречат му толкова много неща, особено компресора на климатика..
Нагоре има изгледи да стане и то без да се маха радиатора. Ще трябва да махна обаче алуминиевото коляно монтирано на главата, от което излиза горния маркуч с водата към радиатора. Много скоро си сменях антифриза и ми е чиста цялата система, предвид което разправията с демонтажа на радиатора ще е напълно на вятъра.
Звъннах вчера на майната да си каже мнението ама пусто нали сега е по морето и го дава оборотен та не вдига
И да - дам ли я на някой сервиз, убеден съм, че ще предобрят нещо, защото е толкова закучено, че шанса да ми я върнат по-зле отколкото е била, е налице..
Надолу няма как, пречат му толкова много неща, особено компресора на климатика..
Нагоре има изгледи да стане и то без да се маха радиатора. Ще трябва да махна обаче алуминиевото коляно монтирано на главата, от което излиза горния маркуч с водата към радиатора. Много скоро си сменях антифриза и ми е чиста цялата система, предвид което разправията с демонтажа на радиатора ще е напълно на вятъра.
Звъннах вчера на майната да си каже мнението ама пусто нали сега е по морето и го дава оборотен та не вдига
И да - дам ли я на някой сервиз, убеден съм, че ще предобрят нещо, защото е толкова закучено, че шанса да ми я върнат по-зле отколкото е била, е налице..
Re: Демонтаж на алтернатор
Нееее.... Вчера след здраво раздаване на газ цял ден спирам си колата пред нас, днес вечерта отивам да проверя нещо-няма никой. Акумулатора 0.7 V Паля след 1 час с кабели, с простотии - алтернатора показва 12.1 без консуматори. Мартоооо Its a f*cking voodoo magic man!!!
eGTT
- martin7937
- Администратор
- Posts: 236
- Joined: Sun May 13, 2012 7:10 pm
- Contact:
Re: Демонтаж на алтернатор
Хахахах... А добър ден
Не ми е останало време да се занимавам с този проблем, но се отказах да го отстранявам сам. Може би другата седмица ще я оставя в сервиз, за да го свалят и ремонтират.
Не ми е останало време да се занимавам с този проблем, но се отказах да го отстранявам сам. Може би другата седмица ще я оставя в сервиз, за да го свалят и ремонтират.
Re: Демонтаж на алтернатор
Май е тръгнала само по П10-ките, и моята беше първа...Xedox wrote:Нееее.... Вчера след здраво раздаване на газ цял ден спирам си колата пред нас, днес вечерта отивам да проверя нещо-няма никой. Акумулатора 0.7 V Паля след 1 час с кабели, с простотии - алтернатора показва 12.1 без консуматори. Мартоооо Its a f*cking voodoo magic man!!!
"Изяде" два акумулатора,м@мицата му и алтернатор...
Re: Демонтаж на алтернатор
май не само Р10...skydiver wrote:Май е тръгнала само по П10-ките, и моята беше първа...Xedox wrote:Нееее.... Вчера след здраво раздаване на газ цял ден спирам си колата пред нас, днес вечерта отивам да проверя нещо-няма никой. Акумулатора 0.7 V Паля след 1 час с кабели, с простотии - алтернатора показва 12.1 без консуматори. Мартоооо Its a f*cking voodoo magic man!!!
"Изяде" два акумулатора,м@мицата му и алтернатор...
на брат ми N15 също
май е епидемия
Aматьор с нек'ъф хибрид
- martin7937
- Администратор
- Posts: 236
- Joined: Sun May 13, 2012 7:10 pm
- Contact:
Re: Демонтаж на алтернатор
Демонтажът на алтернатор от SR20DE мотор е невъзможен в полеви условия. Единственият възможен начин е да се свали отдолу, на канал или подемник, задължително чрез демонтирането на компресора на климатика преди това (не е нужно системата да се източва).
За жалост при мен проблемът е на друго място, неизвестно до този момент.. Алтернаторът ми работи перфектно, лагерите са ОК, намотките, диодния блок.. Реле-регулатора заедно с четките също беше ОК, но въпреки това го подменихме с нов.
Независимо от всичко ситуацията е слдната - на празен ход, без товар, на акумулатора се отчитат около 14 волта. В момента в който се пуснат консуматори, напрежението се срива до 12.4-12.6 волта. Увеличаването на оборотите до някаква степен компенсира този спад, но това не е особено успокоение.
На моята кола беше монтиран друг алтернатор (работещ, свален от автомобил) заедно с друг читав акумулатор - резултатът е същия..
Нещо по тоците/кабелите не е ОК. Направих директна връзка от алтернатора до динамото с нов отделен кабел, изваждайки от уравнението старата верига, но дори и това не помогна - всичко си остана същото.
Общо взето всички се обединиха около идеята за лоша маса, но не изключвам и друг проблем. Така или иначе това не ми е по силите да го разгадая сам, така че следва продължение. Ако някой има предложения, добре дошъл е.
Огромни благодарности към Марто CoolMax за търпението и съдействието. Дидо Рашков пък изигра ролята на донор. Общо взето си строшихме нервите 2 дни, а в крайна сметка нищо не се получи. Но този проблем ме дразни и ми пречи, предвид което скоро ще потърся съдействие от друг човек, спец по тоци..
За жалост при мен проблемът е на друго място, неизвестно до този момент.. Алтернаторът ми работи перфектно, лагерите са ОК, намотките, диодния блок.. Реле-регулатора заедно с четките също беше ОК, но въпреки това го подменихме с нов.
Независимо от всичко ситуацията е слдната - на празен ход, без товар, на акумулатора се отчитат около 14 волта. В момента в който се пуснат консуматори, напрежението се срива до 12.4-12.6 волта. Увеличаването на оборотите до някаква степен компенсира този спад, но това не е особено успокоение.
На моята кола беше монтиран друг алтернатор (работещ, свален от автомобил) заедно с друг читав акумулатор - резултатът е същия..
Нещо по тоците/кабелите не е ОК. Направих директна връзка от алтернатора до динамото с нов отделен кабел, изваждайки от уравнението старата верига, но дори и това не помогна - всичко си остана същото.
Общо взето всички се обединиха около идеята за лоша маса, но не изключвам и друг проблем. Така или иначе това не ми е по силите да го разгадая сам, така че следва продължение. Ако някой има предложения, добре дошъл е.
Огромни благодарности към Марто CoolMax за търпението и съдействието. Дидо Рашков пък изигра ролята на донор. Общо взето си строшихме нервите 2 дни, а в крайна сметка нищо не се получи. Но този проблем ме дразни и ми пречи, предвид което скоро ще потърся съдействие от друг човек, спец по тоци..
Re: Демонтаж на алтернатор
При мен на П10ката е така...
Имам читав майстор,но тук ,в Дупница.
Когато откарах колата само за проверка,той също предположи,че масите са започнали да се "уморяват"...
Ще пиша,когато имам ъпдейт.
Имам читав майстор,но тук ,в Дупница.
Когато откарах колата само за проверка,той също предположи,че масите са започнали да се "уморяват"...
Ще пиша,когато имам ъпдейт.
- martin7937
- Администратор
- Posts: 236
- Joined: Sun May 13, 2012 7:10 pm
- Contact:
Re: Демонтаж на алтернатор
Ситуацията става още по-заплетена. Днес отидох при най-читавите разбираци на тоци, които познавам. Занимават се с аларми и са доста в час. За жалост отново ударих на дърво. Мереха, ширеха, опъваха кабели, чудесии - в крайна сметка нищо, проблемът си остава.
Маса от акумулатора директно към блока - никакъв резултат. Маса от акумулатора директно към дебел сноп черни кабели (маса) вътре в купето - никакъв ефект. Директно ток (отново) от алтернатора към акумулатора - никаква промяна.
Доста дълго време се чудиха и казаха, че проблемът е в алтернатора, което вече съм отхвърлил като опция. Посъветваха ме да си купя и монтирам по-мощен алтернатор - моят е 80А, да взема от някоя Р10 дизел и да го сложа. На мен това ми се струва абсурдно дори като идея, камоли да го приема за решение..
Ще се опитам до края на седмицата да отида до още 1-2 места, този път ще се съсредоточа върху майстори, които се занимават с алтернатори.
Маса от акумулатора директно към блока - никакъв резултат. Маса от акумулатора директно към дебел сноп черни кабели (маса) вътре в купето - никакъв ефект. Директно ток (отново) от алтернатора към акумулатора - никаква промяна.
Доста дълго време се чудиха и казаха, че проблемът е в алтернатора, което вече съм отхвърлил като опция. Посъветваха ме да си купя и монтирам по-мощен алтернатор - моят е 80А, да взема от някоя Р10 дизел и да го сложа. На мен това ми се струва абсурдно дори като идея, камоли да го приема за решение..
Ще се опитам до края на седмицата да отида до още 1-2 места, този път ще се съсредоточа върху майстори, които се занимават с алтернатори.