N14 sleeper
N14 sleeper
Здравейте...след известно мъдрене реших да споделя проекта който планувах от известно време.
На миналогодишната есенна среща на нисан клуба ми се загнезди идеята да си направя атмосферка.
Ежедневката, на възраст 25 години ще премине един курс на пълна промяна.
Купето в момента се прави и се отстраняват ръжди, дупки и всякакви други хорори по задницата и дъното на колата.
Идеята е стоков вид, с известни усилвания, използване на по-леки материали където е възможно.
Двигателя - GA14DS ще бъде заменен със SR16VE с 4-1 колектор и 2.5 цола генерация.
Все още имам известни въпросителни касаещи ходовата част, които се надявам да изчистя в процеса на работа.
На миналогодишната есенна среща на нисан клуба ми се загнезди идеята да си направя атмосферка.
Ежедневката, на възраст 25 години ще премине един курс на пълна промяна.
Купето в момента се прави и се отстраняват ръжди, дупки и всякакви други хорори по задницата и дъното на колата.
Идеята е стоков вид, с известни усилвания, използване на по-леки материали където е възможно.
Двигателя - GA14DS ще бъде заменен със SR16VE с 4-1 колектор и 2.5 цола генерация.
Все още имам известни въпросителни касаещи ходовата част, които се надявам да изчистя в процеса на работа.
Re: N14 sleeper
Пущината има известни липси, но изглежда да е в прилично състояние.
Тия дни ще поръчам инсталация от 100nx gti и ще направя следствен експеримент с наличното VZ-R каре.
Купето върви бавно. Има ново дъно за багажника което предстои да бъде сменено, но бомбето и левия калник са готови.
Някой знае ли каква му е заводската ламбда сонда на vz-r а?
Re: N14 sleeper
Споко батя, ще намерим и отстраним всичко.
Търпение и малко парички , и сме в джаза
Кодът на сондата (по това което намирам) е 22690-5J000 - SENSOR ASSEMBLY, O2 1997/09 - 1999/10 , SR16VE.
Търпение и малко парички , и сме в джаза

Кодът на сондата (по това което намирам) е 22690-5J000 - SENSOR ASSEMBLY, O2 1997/09 - 1999/10 , SR16VE.
Re: N14 sleeper
Перфе! Значи говорим за обикновена циркониева сонда, което доста ме улеснява.
- karlos_racing
- Track специалист
- Posts: 115
- Joined: Fri Jul 05, 2013 6:22 pm
Re: N14 sleeper
Бахти якото. Искам да я покарам на Калояново като стане 

Щом е за родината,газ до ламарината 

Re: N14 sleeper
Един по един , Кикатаkarlos_racing wrote:Бахти якото. Искам да я покарам на Калояново като стане



Re: N14 sleeper
Е нека първо да стане...
Аз нямам някакви спортни амбиции, колата ще си е със стъкла, фул интериор, даже и катализатор мисля да има. Редлайна на 8300
за сега де... Но таргета е 950 кила със шофьора.


Re: N14 sleeper
Оп-паааа, още една бърза SR-ка, което може само да ни радва
Соленоидите как ще се управляват? Сетих се за на @caviara примерата и клипа на контролера. Супер много му се изкефих, пък имаше идеи за безкрайни менюта и т.н.
Дай Боже по-често да има такива проекти
Успех и ще чакам ъпдейт с интерес! 

Соленоидите как ще се управляват? Сетих се за на @caviara примерата и клипа на контролера. Супер много му се изкефих, пък имаше идеи за безкрайни менюта и т.н.
Дай Боже по-често да има такива проекти


'95 Nissan Primera P10 2.0eGT, SR20DE Lowport
Re: N14 sleeper
В крайна сметка на Стаменти аз му правих контролера, пък и не само на него
Отделно правих няколко NVCS контролера, тъй че мисля, че ако се наложи ще си спретна един.
Като цяло мисля на първо четене да тръгна с неговото си еку, докато изчистя механичната част.
Като ми пристигне екуто, ще го видя как чурулика, и ще реша как да подходя.
От доста време ми се върти една идея за истински стендалоун от висок клас...ще видим дали ще ме огрее

Като цяло мисля на първо четене да тръгна с неговото си еку, докато изчистя механичната част.
Като ми пристигне екуто, ще го видя как чурулика, и ще реша как да подходя.
От доста време ми се върти една идея за истински стендалоун от висок клас...ще видим дали ще ме огрее

- karlos_racing
- Track специалист
- Posts: 115
- Joined: Fri Jul 05, 2013 6:22 pm
Re: N14 sleeper
Е тъкмо, хондаджийте ще ги боли повече такаShark_LX wrote:Е нека първо да стане...Аз нямам някакви спортни амбиции, колата ще си е със стъкла, фул интериор, даже и катализатор мисля да има. Редлайна на 8300
за сега де... Но таргета е 950 кила със шофьора.

Щом е за родината,газ до ламарината 

Re: N14 sleeper
Истината е,че SR16VE има съотношение на дължина на биела към ход (Rod to stroke ratio) 2,11...karlos_racing wrote:Е тъкмо, хондаджийте ще ги боли повече такаShark_LX wrote:Е нека първо да стане...Аз нямам някакви спортни амбиции, колата ще си е със стъкла, фул интериор, даже и катализатор мисля да има. Редлайна на 8300
за сега де... Но таргета е 950 кила със шофьора.
Това съотношение му дава огромно предимство поради няколко причини, описани в статия като тази :
http://www.stahlheaders.com/Lit_Rod%20Length.htm
Накратко Rod to stroke ratio на SR16VE е сравнимо със следните мотоциклети:
Yamaha R6
GSX-R 600
CBR600RR
В Австралия например сменяват болтовете на колянов вал и биели с по-корави, и ги въртят на 10500 оборота!
За мен в този двигател има нещо специално - с цял сантиметър по-къс ход от B16 Type R, и сток версията успява да извади 161 Nm, колкото и B16 , но при N1 версията въртящият момент е цели 181 Nm, колкото е моментът при един нормален 2,0л двигател!!!
Поредното доказателство, че инженерите на Nissan знаят как да правят прекрасни двигатели!
Re: N14 sleeper
Хахаха предвид набора, и моя и на колата, вместо "сошиноя" по-скоро сме "колешия" 

Re: N14 sleeper
Благодарение на Роската и топлата му връзка със северна страна карето иде...огромни благодарности, батя!