VZR Gearbox Project

In this forum we will try to collect all information needed to convert DE to VE engine
User avatar
caviara
VVL founder
Posts: 172
Joined: Sat May 12, 2012 11:51 pm
Location: София
Contact:

VZR Gearbox Project

Post by caviara » Tue Oct 08, 2013 8:18 pm

Ами, поенже имам малко време, да взема да опиша поредния таралеж, който си забих в задника...

Предисторията, някои от вас я знаят - от Ивореца, купих кутия, от P11GT, с повредена пета, за да я използвам за проект на VE-то
Идеята беше, че имаше шанс, да и се обърне синхронизатора на петата, коеот да реши проблема с изкачанета, за следващите 200 000 км.
Добрее - кутията си отлежа положеното време, в гаража, за да се стигне до момента, когато се монтира прословутото VE...
Чавдар, ми намери синхронизатор и зъбчатка от друга кутия (които на външен вид изглеждаха в пъти по-добре от моите)и ги монтира на кутията, докато разменяхме двигателите...
(снимки, по-нататък)
Всичко е супер - първите 100-200 км, си работеше перфетно, до момента в който не направихме един "бърз" рън, по цариградско...
От тогава насам, положението става все по-зле: в момента може да се кара на пета, само ако колата е наравно или наклон надолу, без да се дава газ...

Супер - търси се нова кутия...
...в този момент ми дойде гениалната идея, да си осъществя стара мечта, да се снабдя с LSD, като най простото решение - VZR-ска кутийка от SR16VE.
Изкочи оферта, за кутия в добро състояние (благодарение на skydiver), платих я и започнах да чакам доставка...
Благодарение на megatqga (от нисан форума), доставката бе налице и по-миналата събота, кутията ми бе в гаража, заедно с двете вътрешни карета.

И тук вече започва таковането у въздуха:
Вчера закарах колата при Чавдар и първи проблем, не се забави да излезне - чашката на вътрешното каре (отляво) бе по-малка от тази на SR20-цата...
Ами, преглътнах го някак си и освен скъсяване на полуоската (с 35мм, заради LSD касетата), се наложи да ми се набавят нови лагери за вътрешно каре; Цялата полуоска - скъсена, напасната за вътрешно каре, със сменени маншони и с ребилднато външно каре (сменено) ми излезна 240 кефчета...

Добре - отпуската свърши, но колата не е готова и днес бе при Чаво в сервиза...
...за да се открие, че и дясната полуоска трябва да се преправя почти изцяло :evil:
Добре, че благодарение на Росен имам двете вътрешни чашки на каретата...

Епопеята не е приключила и малоумния проект излиза златен :evil:
препорка от мен - не се заемайте :mrgreen: :cry: :cry: :cry:
Aматьор с нек'ъф хибрид

User avatar
skydiver
GT addicted
Posts: 351
Joined: Wed Dec 05, 2012 11:44 pm
Contact:

Re: VZR Gearbox Project

Post by skydiver » Wed Oct 09, 2013 9:51 am

Радвам се да прочета,че нещата се движат ,макар и трудно!
И аз съм изключително доволен от човека,от който купихме чарколяците.
Каквото го помолих - това стана.
По думите на Митака - по-читаво опаковане напалето трудно би могло да се направи.
Малко останаха такива хора...,
Успешно приключване на проекта!
Явно Чавдар знае какво прави! (аз не го познавам този човек все още)

User avatar
martin7937
Администратор
Posts: 236
Joined: Sun May 13, 2012 7:10 pm
Contact:

Re: VZR Gearbox Project

Post by martin7937 » Wed Oct 09, 2013 10:07 am

Случилото се препокрива на 100% информацията, с която аз разполагам, а тя е: да си купиш VZR кутия е общо взето сравнително лесно и не чак толкова скъпо на фона на това, което получаваш. Да я монтираш на кола - нищо нестандартно - смяна на кутия като всяка друга. Да я свържеш с полуоските - почти непосилно мероприятие.
Затова и в повечето случаи обявите, които съм виждал за продажба на VZR кутия са висели с месеци без никакъв интерес, защото в 99% от случаите обект на продажба са били единствено самите кутии. Много рядко съм виждал обява, в която освен скоростната кутия се продават и съответните полуоски.
Ще се оправите, надявам се, но както сам си установил, по-скоро ще фалираш първо пред това нещата да се случат с намигане.
Търпение и яка гърбина :)

пп - не си мисли, че на някой от нас проекта му е излязал някак евтино. Факт е, че аз не пребоядисвах. Въпреки това, хилядите левове потрошени за куп модификации не мога да кажа, че се изплащат под някаква особена форма. Доставяха удоволствие преди време, но по-скоро мимолетно. Опитвам се да кажа, че дори и човек да си помисли, че най-доброто и евтиното е на дадено купе просто да му се суапне мотора, той вече е сгрешил. Истината е само една - или наливаш здраво пари, или нищо не се получава. А по-кофти истината е, че човек като иска нещо просто си го купува в готов вид. Ама се отплеснах, затова успех още веднъж :)
Image

User avatar
skydiver
GT addicted
Posts: 351
Joined: Wed Dec 05, 2012 11:44 pm
Contact:

Re: VZR Gearbox Project

Post by skydiver » Wed Oct 09, 2013 12:43 pm

Подкрепям начинанието на 101% !
Пък и тези пари не са хиляди левове,за нещо което ще носи кеф всеки ден, а не еднократно и то за кратко.
Грешката от моя страна ,е че не помолих моя човек да изпрати целите полуоси, а не само вътрепните карета.
Нямаше да има забележки,но тук се поучихме от собствените грешки.
Ясно е и,че сумите ,които са похарчени за колите ни,многократно надхвърлят бюджета за една доста по-нова кола и с повече коне/момент под капака.
:lol: :lol: :lol: А Марто ако продължава да ми пише за стокови коли, ще го банна... :lol: :lol: :lol:
Очаквам ъпдейт с нетърпение.

User avatar
martin7937
Администратор
Posts: 236
Joined: Sun May 13, 2012 7:10 pm
Contact:

Re: VZR Gearbox Project

Post by martin7937 » Wed Oct 09, 2013 1:33 pm

:D Аман от проекти мен ако ме питаш, Роска, ама здраве да е :D Щом има желание челядта :D
Аз лично нямам търпение родилните мъки на Стамен да приключат, но много трудно се случва всичко, а освен пустите бараки има и други важни дертове. Както и да е, no more spam.

пп - по-убаво от читава стоковица нема, па ти ако искаш банвай :P
Image

User avatar
skydiver
GT addicted
Posts: 351
Joined: Wed Dec 05, 2012 11:44 pm
Contact:

Re: VZR Gearbox Project

Post by skydiver » Wed Oct 09, 2013 2:04 pm

:lol:
Хе-хе!
Нека има проекти!
Нали това е идеята!
Пък за стоковите коли - нека всеки има по една,та да си работи по проекта !
Спам тук все още няма,дано така си остане и за в бъдеще!

User avatar
caviara
VVL founder
Posts: 172
Joined: Sat May 12, 2012 11:51 pm
Location: София
Contact:

Re: VZR Gearbox Project

Post by caviara » Wed Oct 09, 2013 2:32 pm

martin7937 wrote::D Аман от проекти мен ако ме питаш, Роска, ама здраве да е ...
Аз и за следващата съм предвидл проекти:
Хубава газова и ако няма навигация - един двоен ДИН...
и май с това ще се огранича :mrgreen:
Aматьор с нек'ъф хибрид

User avatar
martin7937
Администратор
Posts: 236
Joined: Sun May 13, 2012 7:10 pm
Contact:

Re: VZR Gearbox Project

Post by martin7937 » Wed Oct 09, 2013 2:37 pm

Хахах :mrgreen: Сякаш ми четеш мислите, дори преди минути звънях да разбера дали колата все още не е продадена :D
Image

User avatar
skydiver
GT addicted
Posts: 351
Joined: Wed Dec 05, 2012 11:44 pm
Contact:

Re: VZR Gearbox Project

Post by skydiver » Wed Oct 09, 2013 3:22 pm

caviara wrote: Аз и за следващата съм предвидл проекти:
Хубава газова и ако няма навигация - един двоен ДИН...
и май с това ще се огранича :mrgreen:
martin7937 wrote:Хахах :mrgreen: Сякаш ми четеш мислите, дори преди минути звънях да разбера дали колата все още не е продадена :D
Май нещата си отиват, лека-полека ,към БАН , но и на двамата :lol: :lol: :lol:
Искам VRZ кутия in production!

User avatar
martin7937
Администратор
Posts: 236
Joined: Sun May 13, 2012 7:10 pm
Contact:

Re: VZR Gearbox Project

Post by martin7937 » Wed Oct 09, 2013 3:29 pm

Значи, Стамене, виж се и се засрами - дал си и нож, и хляб в ръцете на човек, който не таи грам толеранс към мечтите на другите хора.
Сега за да падна съвсем в очите на Росен, ще заявя най-тържествено - освен, че ще си взема (дай Боже) СТОКОВА кола с голям мотор, ами на всичкото отгоре ще й монтирам и ГАЗ. Ей са стана боя :lol:
Image

User avatar
skydiver
GT addicted
Posts: 351
Joined: Wed Dec 05, 2012 11:44 pm
Contact:

Re: VZR Gearbox Project

Post by skydiver » Wed Oct 09, 2013 5:19 pm

martin7937 wrote:Значи, Стамене, виж се и се засрами - дал си и нож, и хляб в ръцете на човек, който не таи грам толеранс към мечтите на другите хора.
Сега за да падна съвсем в очите на Росен, ще заявя най-тържествено - освен, че ще си взема (дай Боже) СТОКОВА кола с голям мотор, ами на всичкото отгоре ще й монтирам и ГАЗ. Ей са стана боя :lol:
Няма,бре, тука все сме си "домашни" :D
Да се посмеем малко...
Няма нищо по-лошо от това да се возиш евтино...
Но ей това вече си е спам и ви предупреждавам и двамата!!!
:lol: :lol: :lol:

P.S.:..а относно правата,не се бях "оцветил" и Стамен днес ми се скара писмено...

User avatar
Xedox
DE+T pioneer
Posts: 117
Joined: Sun Dec 09, 2012 1:31 pm

Re: VZR Gearbox Project

Post by Xedox » Wed Oct 09, 2013 8:38 pm

Бууууууутсссссс..шшшшшшшшшшшш ей! :D Ако тая стоковица й правя повече от 2 тролея на 400, не е за тебе! :lol: Ще трябва да й Nistune-нем газовата :shock: Над 2 тролея отзад не ти давам да отиваш! :D
eGTT

User avatar
martin7937
Администратор
Posts: 236
Joined: Sun May 13, 2012 7:10 pm
Contact:

Re: VZR Gearbox Project

Post by martin7937 » Wed Oct 09, 2013 9:14 pm

Хахахах :) Нямa да е бууст брат, ще й правиш повече от 10 тролея навярно.. :D
Image

User avatar
dido ra6kov
Т4 мераклия
Posts: 15
Joined: Mon Sep 02, 2013 12:33 am

Re: VZR Gearbox Project

Post by dido ra6kov » Fri Oct 11, 2013 2:14 am

Само не знам, как ти се плаща такъв данък..................аааааааааааааа да, ти ще го избиваш с карането на газ!!!

User avatar
caviara
VVL founder
Posts: 172
Joined: Sat May 12, 2012 11:51 pm
Location: София
Contact:

Re: VZR Gearbox Project

Post by caviara » Tue Mar 11, 2014 12:56 pm

Малко да повдигна темата :)
caviara wrote:...Епопеята не е приключила и малоумния проект излиза златен :evil:
препорка от мен - не се заемайте :mrgreen: :cry: :cry: :cry:
В крайна сметка, се оказа, че съм се изказал неподготвен!

След закарване на две (едната нова, другата стара) дълги полуоски "при Жан", хората там, казаха, че няма нужда да се преправя нищо.

Историята е следната:
На VZR кутичта, полуоските се държат, да не излезнат от скоростната кутия, с пружинна шайба (зегер шайба, мисля че е но не си спомням точното име в момента), за която си има канал перпендикулярно на шлиците...
Самите шлици са 1:1 с тези на примерата, както се оказаха също и леглата и всичко останало...
Та извода, който направиха майсторите, занимаващи се с полуоски е, че при наличие на висящ лагер, не е необходима въпросната зегер-шайба(?), поради причина, че самият лагер няма д адопусне полуоската д аизлезне от скоростната кутия.

В момента вече наближавам 2000 километра със новата скоростна кутия и смея да твърдя, че съм много доволен!
Aматьор с нек'ъф хибрид

Post Reply