Акумулатор

Това е общата секция на форума, в нея влизат всички теми, които не са свързани с нито един от останалите подфоруми
Post Reply
User avatar
caviara
VVL founder
Posts: 172
Joined: Sat May 12, 2012 11:51 pm
Location: София
Contact:

Акумулатор

Post by caviara » Thu Dec 05, 2013 11:09 am

Здравейте,

Имам един ламерски въпрос, който мога да задам и в Нисан форума, но съм сигурен, че тук, ще получа подобре обоснован технически, отговор...

Понеже последният месец, не съм карал много бараката...
и след това доста поизнасилих акумулатора с много поредни паления и гасенета и....
и акумулатора е на 8 години вече...
Реши да се попредаде - много бързо губи заряд, та май му е дошло времето за смяна...
Въпросът, каква марка не стои на дневен ред - Exide Premium ще е (както досегашният), просто съм адски доволен от него...
Въпросът е какъв да бъде, като ток, от следните три:
[urlhttp://www.akumulatori.bg/190/Product/118/EXID ... emium#info]64Ah[/url] (такъв ми бе досегашният), 72Ah или 77Ah

и трите акумулатора, ще влезнат на стойката, имам обаче лекото притеснение, че 77-цата, може да не успява да се зареди от моят алтернатор...

Като допълнителна информация, мога да дам следното:
повечето от вас знаят, за голямата туба в багажника, е тя се захранва от един усливател, който е 2х300W RMS (600W), като напролет, към него ще добавя още един, който ще е 4x60W RMS (240W), т.е. само консумацията по музика ще е около 800 вата реални (нищо, че е в движение и ще бъде подсилено с кондензатор)

Утре съм на пазар и затова, очаквам ваши препоръки :oops:
Aматьор с нек'ъф хибрид

User avatar
skydiver
GT addicted
Posts: 351
Joined: Wed Dec 05, 2012 11:44 pm
Contact:

Re: Акумулатор

Post by skydiver » Thu Dec 05, 2013 3:16 pm

Мечо Пух има много силна мисъл в тази насока...
Чувал съм за случаи,когато сменяват алтернаторите си с такива от дизелови двигатели.
И това позволява да използваш адекватно по-големи акумулатори,стига да се съберат...

User avatar
martin7937
Администратор
Posts: 236
Joined: Sun May 13, 2012 7:10 pm
Contact:

Re: Акумулатор

Post by martin7937 » Thu Dec 05, 2013 7:05 pm

Практически без никакво значение мен ако питаш - и на трите изброени акумулатори, дори и на по-слаби от тях, стартовият ток е предостатъчен за палене при крайно ниски температури, години наред при това.
Съвсем откровено - не си губи времето в четене и умуване - купи си първият, който ти попадне. Щом си си харесал и марка, общо взето не ти е останало да мислиш за нищо...
По заводски предписания, по спомен, или 62 или 64. Всичко над това според мен е ненужно. Едва ли ще си вземеш отново акумулатор, който да изкара 8 години, а общо взето 2-3 тежки зими ще те изкара и някой по-кекав. Не влизай в приключението огромен акумулатор + алтернатор от дизел + още не знам си какво... Кому е нужно, честно, ток на НЕК ли ще продаваш...
Image

User avatar
caviara
VVL founder
Posts: 172
Joined: Sat May 12, 2012 11:51 pm
Location: София
Contact:

Re: Акумулатор

Post by caviara » Fri Dec 06, 2013 10:06 am

Благодаря за съветите!
Да си призная, целта на питането бе основно, защото не ми се иска, да се вкарвам във филми със смяна на периферия около двигателя (имам предвид алтернатора) и спрямо тава ми желание, да сложа акумулатор, който да е най оптимален за единият тон допълнителна електроника накичена в автомобила...
Aматьор с нек'ъф хибрид

User avatar
MuTeB_
Posts: 11
Joined: Sat Jun 02, 2012 5:22 pm

Re: Акумулатор

Post by MuTeB_ » Sat Dec 07, 2013 12:50 pm

Аз съм с 77 ампера вече шеста година, и като го сменям, пак толкова ще си сложа. Нямал съм проблеми никакви.

User avatar
caviara
VVL founder
Posts: 172
Joined: Sat May 12, 2012 11:51 pm
Location: София
Contact:

Re: Акумулатор

Post by caviara » Mon Dec 09, 2013 10:25 am

Благодаря на всички за отговорите (а на Dok специално, заради подробните инструкции по телефона) - пропуснал съм да се похваля - от петък вечерта, съм с нова батерият - 72Ah, разликата в цената на двете не бе толкова голяма и мисля, че при три години гаранция, е пренебрежима (дано да не съм сбъркал, че не е по-малкият, но само времето ще покаже)...
Aматьор с нек'ъф хибрид

User avatar
skydiver
GT addicted
Posts: 351
Joined: Wed Dec 05, 2012 11:44 pm
Contact:

Re: Акумулатор

Post by skydiver » Mon Dec 09, 2013 4:10 pm

caviara wrote:Благодаря на всички за отговорите (а на Dok специално, заради подробните инструкции по телефона) - пропуснал съм да се похваля - от петък вечерта, съм с нова батерият - 72Ah, разликата в цената на двете не бе толкова голяма и мисля, че при три години гаранция, е пренебрежима (дано да не съм сбъркал, че не е по-малкият, но само времето ще покаже)...
Айде честито!
И не,не си сбъркал.

DundyTheCroc
Posts: 1
Joined: Mon Oct 14, 2013 10:11 am

Re: Акумулатор

Post by DundyTheCroc » Thu Dec 12, 2013 11:18 am

А честит да ти е и да изкара и той 8 години поне.
Иначе ако наистина ще вкарваш още музика не е зле да помислиш за по-добър алтернатор, както и кондензатор ако все още нямаш, че иначе ще гасне като удари баса :mrgreen:

User avatar
caviara
VVL founder
Posts: 172
Joined: Sat May 12, 2012 11:51 pm
Location: София
Contact:

Re: Акумулатор

Post by caviara » Thu Dec 12, 2013 5:12 pm

Благодаря!

Дани, за кондензатора - 100%, просот още не съм стигнал до стадия, да монтирам допълнителните неща...
А за Алтернатора - VE-то дойде с 90А Мицубиши, но със странен куплунг и мисля, да се поразровя и да намеря начин, да го впрегна в работа :)
Aматьор с нек'ъф хибрид

User avatar
skydiver
GT addicted
Posts: 351
Joined: Wed Dec 05, 2012 11:44 pm
Contact:

Re: Акумулатор

Post by skydiver » Thu Dec 12, 2013 7:38 pm

caviara wrote: А за Алтернатора - VE-то дойде с 90А Мицубиши, но със странен куплунг и мисля, да се поразровя и да намеря начин, да го впрегна в работа :)
Идваш ми на гости,чекваме ,дали става на SR16VE инсталацията и действаме за куплунг.

User avatar
dok
Posts: 5
Joined: Wed Nov 27, 2013 11:19 pm
Location: Пловдив

Re: Акумулатор

Post by dok » Fri Dec 13, 2013 2:12 am

caviara wrote:....А за Алтернатора - VE-то дойде с 90А Мицубиши, но със странен куплунг и мисля, да се поразровя и да намеря начин, да го впрегна в работа :)
Алтернаторите Мицубиши са много добри,но и много капризни по отношение на изправителния блок - не приемат заместител,а само оригинал! :)
Най-готиния Микрон K11 1.0 16V SLX CG10DE 1997 г.
Image

Post Reply